15 Kasım 2010 Pazartesi

BAYRAM

bence deliye hergün bayram.ben hergün bayram yapmaktayım o yüzden.kendime deli diyorum demi?aslında sevimli bir yanı var deliliğimin.taaa derinlerine yüreğinin ortasına inmezsem deliliğimin o beni ben onu idare ediyorum.ama bazen yüreğine çörekleniveriyorum işte...o zaman beni ne deliliğim ne yalnızlığım idare ediyooor.terk etmeler başlıyor.varsın eden etsin ben yine bu kocaman bünyemle cüssemle aynada kendimi görebiliyorum...
herkes el mi öpecek yarın büyükten başlayacak küçükler en arkaya kalacak şekilde birbirlerinin elini öpecekler.harçlık alacaklar.kırkta yılda bir görüşüyorlar tabiii...öpüşsünler şapur şupur...
bende seni öpecem yalnızlığım... sana en güzel hediyemi sunacağım...süpriz bekleme bu bayramda benden... süpriz yok hediyem kendimim...kocaman ben tam 65 kg. :))
sigaram da yanımda...
bir sen çek birde ben çekeyim ıslatmış olduğum sigaramdan...
şimdi zor gibi ama 65 yaşımda diğerlerinden farkım olacak benim.o yaşlarda duvarlarla konuşur ya insanlar,ben diğerlerinden daha rahat olacağım... çünkü benim kankim var gençliğimden getirdiğim...uyum problemi olmayacak.tensel sorunlar yaşamayacağım.haliyle depresyona da girmeyeceğim.
SEN VE BEN ÇOK MUTLU OLACAĞIZ.
iyi bayramlar tüm akıllılar... kemikleri iyi sıyırın zira israf olursa sırat köprüsünden geçemezsiniz,hayvancağız davacı olur.ALLAH muhafaza.
hadi ya bu kadar şimdilik.canım istemiyor başka yazmayacağım...yeter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder