18 Kasım 2010 Perşembe

gitme de ne olur....

gitme de bana kal bu şehirde.... gitme nolur ihtiyacım olur sana...yalvar bana gitme de...
gitmem kalırım...seve seve mahkum olurum bu şehre...
bu şehir gönlüme taç olur seni başımın tacı yaptığım gibi... sadece bir kere gitme de bir şey olduğum anlamı vuku bulur...yoksa gönlümde plotonik şehirler var...yaşattığım büyüttüğüm kendi tasarladığım...ama o şehirlerde sen yoksun seni konduramıyorum...senin olduğun şehir zindanda olsa kalınır nolur birkez yalvar bana gururunu al ellerine sun bana
GİTME KAL BU ŞEHİRDE..
gidersem yazık olur bize...
gidersem ararım ellerini her yerde ,gidersem ağzım açık kalır hep gecelerde,gidersem nasıl dokunurum gülüşlerine,gidersem nasıl koklarım sesini,gidersem ne olur bize bir düşünsene...
gidersem sensizlik kemirir ruhumu,gidersem kalırım yine sensizlikle...
bu şehir seni bana sundu,merhem oldu içime,yaram iyi oldu...
gitme demek bu kadar zor olmamalı sadece gitme de...
leyleklere de,rüzgara ,güneşe de ama gitme de,ben üstüme seve seve alınırım hemen kabullenirim nolur sadece gitme de...
mahkum olmaya hazırım senin olduğun şehirde....
hadi nazandan gitme kal bu şehirde şarkısını benim için dinle...

1 yorum:

  1. şeker ciim ben de gitme desem olur mu? yoksa sadece bi kişi için mi geçerli?
    ama sen yine de gitme kal bizimle

    YanıtlaSil