28 Kasım 2010 Pazar

whiskey

sarhoştum adam akıllı.öyle herkes gibi gösteriş merakından içmedim ben hele keyfimden hiç..ben hiç keyifli olmadım ki,iki tek atayım...
içtimi iyi içeceksin..hayata bağlanacak kadar hem seni sarhoş edip geçmişi unutturacak kadar..
ışıklarını kapatmışlar bu dünyanın, ışığı görecek kadar.nasıl gösterirki iyi bir whiski ışığı.inanın gösteriyor beş dakikalığına...
beş dakikalık mutluluk.yere basamıyorsun,uçarak gidiyorsun kendi ülkende(evinde)..arada hiç dokunmadığın elini bile sürmediğin duvarları okşuyorsun yanlarınla...
pembe gülüşlerim oluyor benim içince..yanaklarım al al oluyor,aynada seçebilirsem yüzümü,"ne kadar güzelsin" diye iltifat bile edebiliyorum kendime...
hayallerim oluyor yarına,yarın erkenden kalkacağım diyorum mesela,bunu söylerken asla kalkamayacağımı bile bilmeden.kahvaltı yapacağım diyorum hiç çıkmadığım evimden ekmek almak için çıkmayı hayal ediyorum...öyle uzak gelecek hayalleri kurmuyorum.hemen yarını yani belki bir saat sonrasının hayalini kuruyorum,daha dinlendirici oluyor..
espiri yapıyorum kendime,kızım git balkondan kus diyorum,direk yere düşer.lavaboyu denk getiremiyorsun işte,ıskalamaktan bıkmadın mı?
balkonun altında bekleyen beyaz atlı prensin tam midesine kusuyorum..o beklemekten çakır keyif olan prensi sarhoş ediyorum...
bunalım geçirmiyorum hiç tanışmadım onunla..keyfim yerinde..
uykum bile geliyor ne ilginç..yine içme vakti yani.
sana minnettarım,kendimden başka kimseyi düşünmeden uyumamı sağlayan whiskim...
seni yudum yudum öpüyorum...

1 yorum:

  1. hep diyorum işte, hep sarhoş olsak kimse ayık gezmese diye :)

    YanıtlaSil