20 Aralık 2010 Pazartesi

böyle mi beklenir?

dağları taşları aşıp gelen sevgili böyle mi beklenir?
eğlenemedim hiç bir gönülde,yar olmadı hiç bir duvar hislerime.koştum sımsıcak sandım kucağın.senin olmaya geldim,zeten giderkende senindim.vedalaşırken öyle anladım.ama ey yar sevgili böyle mi beklenir?
her yerde sen her an seninleydim.ne bir yudum suda,ne de bir tas çorbada tat bulabildim.beklemişte olsa suyun,kokmuşta olsa çorba senin elinden içmekti ümidim.hani nerde tablanın üstünde bakır kabın,maşrapanda bir yudum suyun?yar sen beni nasıl böyle beklersin.
el barınagında huzur yok,sanki dondum kapılarda kış tuttu yüreğim senin yaylanda ben anladım huzurluyum.bir köşeye çekilmem alabildiğince hür ve mutluyum.al ye al iç al yat denmesin bana ben bunları sende buldum.yar hani senin nerde huzurun.
nerede şen kahkahaların,nerede aşk fısıltın.nerede kanatlarının arasındaki bol dokunmaların.nerede sarıp sarmalayan kollarındaki o arzu.yar sen beni hiç özlememişsin?
bak açıldı kapın,beni yine içine aldın.hoş geldin demedin.yok saydın bunca hatırasını dolu yaşanmışlığın.her yerin kir pas içinde üstün tamamen şarapın etkisinde.kırılmış tezgahındaki viski bardakların.bensizlik sana yaramamış farkında mısın? yar sen çok dağıtmışsın.
beni böyle mi uğurladın beni böyle mi karşıladın?sen beni benimsememişsin yatağımda anladım.buz gibisin,buz gibi.ya bensizken çok üşüdün ya bensizliğe hala alışamadın.hadi ısın yaktım gönül sobamızı.hadi sar yün kokulu yorganını göğsüme.yar sen bensizken hayatı ıskalamışsın.
mey verme içinde aşk sözü yoksa.yemediysen beklemiş muhabbetin meyvesini.kapağını bile açma eski dolabın.çıkacaksa küflenmiş azığın,kokakcaksa bensizliğin işlenmiş hatıraları bir bir ortaya.ne olur önündeki kuru ekmeği yine sun bana.yar sen bensizken aç kalmışsın.
seni böyle bırakıp gitmek var.kirlenmiş tenine dokunmamak var.seni yine bensiz bırakıp derin yalnızlığa gark etmek var.ben seni böyle mi beklerdim.ben gidiyorum,yine geleceğim sil gözyaşlarını.sen benim özgürlüğümün bakımsız adısın.sen benim karnımın doyduğu birinci sınıf lokantasın.sen benim kollarında aşkı yaşadığım mecnunumsun.bana bunları sundun.sana hainliğin sınırında bir yalnızlık verdim.özle beni özle ama nolur biraz daha iyi karşıla.seni çok çok seviyorum.SEVGİLİ EVİM....

4 yorum: